Heineken Dropped: η πιο fun καμπάνια στο ίντερνετ

Η Heineken έρχεται να μας αποδείξει δύο πράγματα με την καμπάνια “Voyage” και το “Dropped”. Ότι τα μεγάλα brands είναι δικαιολογημένα μεγάλα γιατί συνεχώς καινοτομούν και δεν επαναπαύονται στις δάφνες τους και ότι ο τομέας των social media εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς. Και θέλει μεγάλα μυαλά για να μπορούν να “πιάνουν” όλες αυτές τις ραγδαίες εξελίξεις και να τις μετατρέπουν σε κάτι δημιουργικό, όμορφο και αποτελεσματικό για μια εταιρεία.

heineken_facebookΗ νέα καμπάνια της Heineken λέγεται “Voyage”και επειδή η Heineken είναι global player, δεν θα μπορούσε η καμπάνια της να μην απευθύνεται σε παγκόσμιο κοινό. Όμως αυτή τη φορά το κάνει με τέτοιο τρόπο που λες κι ένας ικανός barman έχει βάλει στο ίδιο shaker όλα τα μέρη της γης, τα έχει ισορροπήσει, έχει μελετήσει τις γεύσεις και το τελικό αποτέλεσμα είναι κάτι εξαιρετικό και πρωτότυπο.

Στη νέα καμπάνια, καθημερινοί άντρες που έχουν λάβει μέρος στο διαγωνισμό της Heineken στο Facebook αφήνουν την καθημερινότητά τους για ένα ταξίδι με κλειστά μάτια σε ένα άγνωστο προορισμό. Εκεί τους αφήνουν (dropped) στη μέση του πουθενά και πρέπει μόνοι τους να βρουν το δρόμο για τον προορισμό στόχο. Μεταξύ των ηρώων που έχουμε δει είναι κι ο Έλληνας Σταύρος Κώττας τον οποίο η Heineken διάλεξε μέσα από διαγωνισμό στο Facebook και άφησε μέσα στη ζούγκλα της Καμπότζης πάνω σε ένα τεράστιο παπί.

Οι 3 λόγοι επιτυχίας του “Dropped”

greece-heinekenΗ καμπάνια της Heineken έχει μια σειρά από παράγοντες που την κάνουν επιτυχημένη. Ας τα δούμε λίγο αναλυτικά.

Κινηματογραφική παραγωγή: Βλέποντας τα βίντεο θεωρείς ότι παρακολουθείς κινηματογραφική παραγωγή. Δεν είναι ακριβώς ταινία, δεν είναι ακριβώς διαφημιστικό, είναι βίντεο κομμένα και ραμμένα για τον κόσμο του διαδικτύου. Σφιχτό σενάριο, γρήγορη πλοκή, δεμένη μουσική, αυτό το βίντεο το βλέπεις από την αρχή έως το τέλος. Μην ξεχνάμε ότι απευθύνεται σε ένα μέσο όπως το YouTube όπου ο κόσμος βαριέται εύκολα. Όμως αυτά τα βίντεο θα τα δεις από την αρχή μέχρι το τέλος.

Ενδιαφέρον περιεχόμενο: Δεν είναι science finction, είναι η αλήθεια, είναι πραγματικοί άνθρωποι, σε πραγματικά μέρη που ζουν περιπέτειες που θα μπορούσες να ζήσεις κι εσύ αν είχες συμμετάσχει στο διαγωνισμό. Θα δεις μέρη που αξίζουν να δεις, σε πραγματικές συνθήκες σε έναν ιδανικό και ισορροπημένο συνδυασμό μεταξύ ταξιδιωτικού ντοκιμαντέρ, survivor και user generated funny video. Από όποια πλευρά και να το δεις, δεν το χορταίνεις.

Social media expertise: Εδώ είναι το πεδίο που η Heineken μας βάζει το καπέλο εξαπολύοντας μια μεγάλη καμπάνια που συνδυάζει αριστοτεχνικά το παραδοσιακό site, το Facebook, special pages στο Facebook, custom YouTube channel και ένα από τα πιο όμορφα και χρηστικά templates για YouTube channel που έχουμε δει ποτέ. Αυτή η αλληλεσύνδεση γίνεται από τους master του είδους και όταν στα σεμινάρια σου λένε να “συνδέεις τα social media κανάλια που έχεις” σίγουρα δεν περιμένεις κάτι τόσο όμορφο και δημιουργικό.

Η καμπάνια της Heineken μας αρέσει. Γιατί είναι δημιουργική, είναι πρωτοπόρα, προσφέρει σε περιεχόμενο και διαχειρίζεται σωστά όλα τα μέσα στα οποία έχει παρουσία. Δεν είναι απλά μια καμπάνια, είναι case study. Επιπλέον με την επιλογή του Σταύρου για τη δεύτερη σειρά των βίντεο, προβάλει και την Ελληνική δημιουργικότητα που μπορεί να τα βγάλει πέρα ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες. Γιατί οι Έλληνες μπορούμε. Μια Heineken στην υγειά μας λοιπόν!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πες κι εσύ κάτι!